dimarts, 31 de maig del 2016

INTRODUCCIÓ

Teatre és una paraula d’origen grec que significa literalment “mirador” o “lloc des d’on es veu”. Comediants es va pendre aquest significat al peu de la lletra, creant un espai des d’on mirar la societat per un forat diferent, deixant la grisor de l’època anterior enrere i buscant un raig de bogeria, diversió i felicitat en aquest món escènic on les màscares, la música, el ritme i la gent van ser els seus principals aliats. 



Com a gran amant del teatre que sóc, m’he vist obligada a homenatjar aquest gran grup de teatre que tant ha aportat a la cultura catalana, espanyola i mundial basant el meu projecte de recerca en la documentació del gran canvi que van produïr i la brutal influència que han tingut en les noves generacions. 




Per fer el meu treball he complementat els meus coneixements amb informació extreta d’entrevistes, articles, treballs i vídeos, i he tingut el plaer d’entrevistar personalment a Jaume Bernadet, director artístic de la companyia, per aclarir dubtes i arrodonir el meu treball.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada